Medialność lipiec/sierpień: TSP wiceliderem!

Według badań Instytutu Monitorowania Mediów Podbeskidzie w lipcu i sierpniu było drugim najbardziej medialnym klubem Nice 1 Ligi!

Raporty przygotowane na zlecenie PZPN wykazały, że w dwóch pierwszych miesiącach o Nice 1 lidze zarówno w portalach internetowych jak i prasie drukowanej pisano 5162 razy w lipcu i 4584 razy w sierpniu. W podziale na kluby, których te publikacje dotyczyły Podbeskidzie było drugim najczęściej opisywanym w mediach klubem - częściej pisano tylko o Ruchu Chorzów.

W lipcu 880 artykułów dotyczyło Ruchu Chorzów, 655 razy teksty dziennikarskie za temat miały Podbeskidzie Bielsko-Biała. Trzecim klubem w rankingu medialności był drugi spadkowicz z Ekstraklasy - Górnik Łęczna opisywany w 609 artykułach. 

Oczywiście ranking popularności w mediach przekłada się także na wartość ekwiwalentu reklamowego, czyli kwotę, którą klub musiałby zapłacić aby uzyskać reklamę o takim zasięgu.

Jednocześnie Instytut Monitorowania Mediów opracował raport za drugi miesiąc trwania aktualnych rozgrywek Nice 1 ligi, który na czele utrzymał status quo potwierdzając popularność zarówno Ruchu Chorzów - 787 publikacji, jak i Podbeskidzia 738 publikacji (wzrost o blisko 100 publikacji w porównaniu z poprzednim miesiącem, znaczne zmniejszenie dystansu pomiędzy liderem rankingu a bielskim klubem).

Na trzecim miejscu rankingu znalazła się Stal Mielec, która przedmiotem publikacji prasowych oraz internetowych była 679 razy.

Sytuacja podobnie wygląda przy analizie miesięcznej wartości ekwiwalentu reklamowego.

 

 

MENU