Newsy
24.01.2017

Medialność w grudniu: TSP w czołówce

Choć w grudniu Górale nie rozgrywali meczów ligowych, to utrzymują się w czołówce miesięcznych podsumowań medialnych.W związku z zakończeniem rozgrywek w rundzie jesiennej znacznie zmniejszyła się liczba publikacji medialnych dotyczących rozgrywek, ale pomimo to Podbeskidzie pozostaje jednym z najbardziej medialnych klubów na tym poziomie rozgrywek.W gronie pierwszoligowców zdecydowanie dominują kluby z województwa śląskiego, spośród 1925 publikacji prasowych aż 456 ukazała się w mediach na terenie tego województwa, a w czołowej piątce najbardziej medialnych klubów jest jego czterech reprezentantów: oprócz Podbeskidzia, Zagłębie Sosnowiec, GKS Katowice i Górnik Zabrze.Na temat bielskiego klubu pojawiło się w ostatnim miesiącu ubiegłego roku łącznie 287 artykułów zarówno w mediach drukowanych jak i internetowych (raport nie obejmuje informacji telewizyjnych oraz radiowych).Co ciekawe, znaczną większość stanowią publikacje się w tradycyjnej prasie 191, czyli średnio ponad sześć artykułów dziennie. W internecie każdego dnia znaleźć można było średnio trzy artykuły dotyczące Podbeskidzia.To oczywiście ma swoją wartość w postaci ekwiwalentu reklamowego, czyli szacunku ile mogłaby kosztować taka forma promocji w przeliczeniu finansowym. Łączny miesięczny ekwiwalent reklamowy za publikacje w mediach objętych raportem wynoszą za grudzień 3 724 690 zł.Raport opracowany został przez Instytut Monitorowania Mediów na zlecenie Polskiego Związku Piłki Nożnej.
powrót do listy

Następny mecz

Następny mecz

Fortuna 1 Liga 2023/2024 - Kolejka 30

VS

26.04.2024, godz: 20:30