Medialność w lutym

Podbeskidzie utrzymuje się w czołówce najbardziej medialnych klubów Nice 1 ligi.

O całej lidze w lutym pisano blisko cztery tysiące razy. Raport przygotowany przez Instytut Monitorowania Mediów obejmujący miesiąc luty wykazuje, że średnio 140 razy dziennie pisano o rozgrywkach Nice 1 ligi, oraz o klubach biorących w nich udział. Choć w badanym okresie rozgrywki jeszcze miały przerwę to i tak media interesowały się nimi bardziej niż w poprzednich miesiącach: grudniu i styczniu.

Najwięcej publikacji ukazuje się w województwie śląskim, co jest zrozumiałe ze względu na dużą ilość klubów z tego regionu występujących na tym poziomie. Ekwiwalent reklamowy tzw. AVE czyli kwotą jaką należałoby zapłacić, aby uzyskać promocję ligi w mediach na takim poziomie, sięga blisko 40 milionów PLN.

O Podbeskidziu w badanych portalach oraz tytułach prasowych w lutym ukazało się niespełna 400 publikacji (średnio 14 artykułów dziennie: 136 publikacji w portalach, 256 w gazecie). Ekwiwalent reklamowy za ekspozycję marki Podbeskidzie, wyniósł w ubiegłym miesiącu 6 mln 850 tysięcy PLN i jest to trzeci najlepszy wynik w całej lidze. Bardzo dobrze bielski klub wypada także w zestawieniu publikacji w mediach ogólnokrajowych: takich o Podbeskidziu ukazało się 66 (GKS Katowice 69, Górnik Zabrze 92). Do tego należy dodać ponad 331 tysięcy odsłon oficjalnej strony klubu i blisko 33 tysiące wyświetleń filmów na kanale tspodbeskidzie.tv w serwisie YouTube.

MENU