Medialność we wrześniu

Podbeskidzie utrzymuje się w czołówce najbardziej medialnych klubów Nice 1 Ligi.

Raport Instytutu Monitorowania Mediów przygotowanego na zlecenie PZPN potwierdza absolutną dominację województwa Śląskiego jeśli chodzi o zainteresowanie mediami Nice 1 Ligą. Według tego opracowania spośród 4522 wrześniowych publikacji na temat rozgrywek aż 558 ukazała się na terenie tego województwa. 

To również przekłada się na klasyfikację najbardziej medialnych klubów Nice 1 Ligi. W pierwszej piątce aż trzy klubu są z miast woj. Śląskiego. Na pierwszym miejscu niezmiennie od początku rozgrywek jest Ruch Chorzów. Spadkowiczowi z Ekstraklasy poświęcono aż 835 artykułów w mediach drukowanych i internetowych. Druga w tym zestawieniu jest katowicka Gieksa, o tym klubie ukazały się 683 publikacje. 

Nadal w czołówce najbardziej medialnych klubów Nice 1 Ligi znajduje się Podbeskidzie - we wrześniu sklasyfikowane na czwartym miejscu, a wspominane w artykułach prasowych i internetowych było 631 razy (dotyczy mediów uwzględnianych w raporcie). 

W przeliczeniu na ekwiwalent reklamowy (AVE) publikacje na temat Podbeskidzia mają większą wartość - wyceniane są na 6 907 728 PLN i daje to trzecią lokatę pod względem wartości marketingowej medialnej obecności wśród klubów Nice 1 Ligi.

 

MENU