Newsy
28.08.2015
Nowa odsłona klubu
Bardziej czytelne przedstawienie informacji, sklep internetowy, czy nowa forma prezentacji zawodników. To tylko niektóre z nowości, które pojawiły się w uruchomionej właśnie stronie internetowej TS Podbeskidzie.
Newsy w swojej treści dodatkowo zawierać będą nie tylko zdjęcia, ale również filmy czy multimedia, w jak najlepszy sposób obrazujące artykuł i towarzyszące emocje sportowe. Rusza również sklep internetowy, w którym pojawiać się będą dedykowane kolekcje klubowych gadżetów.
- Mamy nadzieję, że nowa strona będzie bardziej przyjazna dla naszych kibiców. Ciekawostką jest trójwymiarowa prezentacja zawodników, które miała na celu nie tylko podniesienie atrakcyjności dla kibiców, ale również zadbanie o ważnych sponsorów, którzy pojawiają się z tyłu strojów sportowych – mówi Jarosław Matusiak, wiceprezes zarządu. - To jednak dopiero początek zmian. Wprowadzony layout będzie ewoluował, ponieważ to jeszcze nie jest to, do czego ostatecznie dążymy. Sposób komunikowania się z fanami TSP również musi być jeszcze bardziej interaktywny. Tak więc czeka nas sporo pracy, a kibiców sporo interesujących nowości – dodaje Matusiak.
Po ostatnich testach uruchomiona została cesja elektroniczna. Po jej zakończeniu klub zostanie właścicielem domeny oraz nowego serwisu. Efektowna prezentacja zawodników czeka kibiców po wybraniu dowolnego gracza w zakładce SKŁAD
powrót do listy
Newsy w swojej treści dodatkowo zawierać będą nie tylko zdjęcia, ale również filmy czy multimedia, w jak najlepszy sposób obrazujące artykuł i towarzyszące emocje sportowe. Rusza również sklep internetowy, w którym pojawiać się będą dedykowane kolekcje klubowych gadżetów.
- Mamy nadzieję, że nowa strona będzie bardziej przyjazna dla naszych kibiców. Ciekawostką jest trójwymiarowa prezentacja zawodników, które miała na celu nie tylko podniesienie atrakcyjności dla kibiców, ale również zadbanie o ważnych sponsorów, którzy pojawiają się z tyłu strojów sportowych – mówi Jarosław Matusiak, wiceprezes zarządu. - To jednak dopiero początek zmian. Wprowadzony layout będzie ewoluował, ponieważ to jeszcze nie jest to, do czego ostatecznie dążymy. Sposób komunikowania się z fanami TSP również musi być jeszcze bardziej interaktywny. Tak więc czeka nas sporo pracy, a kibiców sporo interesujących nowości – dodaje Matusiak.
Po ostatnich testach uruchomiona została cesja elektroniczna. Po jej zakończeniu klub zostanie właścicielem domeny oraz nowego serwisu. Efektowna prezentacja zawodników czeka kibiców po wybraniu dowolnego gracza w zakładce SKŁAD