Newsy
16.04.2019

Opieka24 S.A. Business Partnerem Podbeskidzia!

Podbeskidzie zyskało nowego partnera w biznesie – została nim firma Opieka24, oferująca teleopiekę - innowacyjne rozwiązania w dziedzinie opieki nad seniorami.Szczegółowo działanie produktu firmy przedstawił jej prezes, pan Marcin Ochman: Produkt firmy Opieka24 jest odpowiedzią na zmiany demograficzne zachodzące w społeczeństwie, rośnie liczba osób starszych, wymagających opieki. - Nasza oferta skierowana jest do osób, które poruszają się samodzielnie, ale wymagają nadzoru. Sam produkt składa się z opaski noszonej na ręce w formie zegarka oraz telefonu komórkowego dla seniora. Na opasce znajduje się przycisk ratunkowy, który w razie sytuacji alarmowej senior włącza i w ten sposób powiadamia nasze centrum operacyjne. W dalszej kolejności operator próbuje nawiązać połączenie głosowe – jeżeli się to nie udaje, lub po rozmowie ocenimy sytuację jako rzeczywiste zagrożenie wówczas podejmujemy dalsze kroki, włącznie z wezwaniem pogotowia. Chcemy w ten sposób zapobiegać tragediom, w których osoba starsza, czy ograniczona ruchowo pozostaje bez opieki przez dłuższy czas.>>DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O OFERCIE OPIEKA24<<Opieka24 to firma z Bielska-Białej, dlatego TS Podbeskidzie było dla jej zarządu naturalnym wyborem: Bez dwóch zdań jest to największy i najbardziej rozpoznawalny klub sportowy z regionu, a my chcemy nasz biznes opierać na partnerach lokalnych dlatego, że zależy nam na relacjach i kontakcie bezpośrednim – mówi prezes Ochman. Zadowolony z nowej firmy w gronie partnerów klubu był również prezes Górali: Cieszę się z nowego partnera klubu, chcemy stale zwiększać grono firm wspierających Podbeskidzie. Firma Opieka24 reprezentuje bardzo dynamicznie rozwijający się rynek usług. Jest to jej pierwszy kontakt z profesjonalnym sportem, dlatego do naszej współpracy podchodzę równie entuzjastycznie jak prezes Ochman - powiedział po podpisaniu umowy prezes Bogdan Kłys.Współpraca biznesowa to nie jedyny aspekt nowej umowy, w planach są również wspólne działania marketingowe: Dzięki tej współpracy, chcemy nie tylko zwiększyć rozpoznawalność naszej marki i dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów. Chcemy rozpocząć kampanię na rzecz seniorów, związaną zarówno z naszym produktem, czyli teleopieką jak i imprezami sportowymi organizowanymi przez TS Podbeskidzie. Chcemy zaktywizować seniorów w regionie, może nawet stworzyć dedykowany im sektor na stadionie. Myślę, że osoby w dojrzałym wieku bardzo chętnie będą uczestniczyć w meczach, po to żeby wyjść z domu, zaczerpnąć trochę świeżego powietrza, pobyć wśród ludzi i emocjonować się piłkarskimi rozgrywkami - snuje plany prezes Ochman, a wtóruje mu Kamil Sarapata, dyrektor ds. marketingu i PR Podbeskidzia:  Ta grupa dość często jest pomijana w działaniach marketingowych klubów: dba się o najmłodszych, o rodziny, ale specjalna oferta dla seniorów to rzadkość. Chcemy to zmieniać i, razem z firmą Opieka24, aktywizować bielskich seniorów. Mamy w planach wspólne akcje promocyjne, dzięki którym, m. in. będzie można wygrać zestawy produktów naszego partnera.  
powrót do listy