Weź udział w ogólnopolskim badaniu!
Czy uważasz, że wystarczająco wykorzystujemy w swojej komunikacji marketingowej nawiązania do regionu? A może powinniśmy zintensyfikować działania na tym polu? Weź udział w ankiecie.
Wraz z Edytą Migdał oraz Marcinem Kromolińskim - dwójką studentów Wyższej Szkoły Zarządzania i Coachingu we Wrocławiu - chcemy sprawdzić czy wykorzystanie regionalizmów przekłada się na zwiększenie zaangażowania kibiców, sponsorów oraz czy pozytywnie wpływa na wizerunek klubu.
Ankieta jest dostępna pod adresem: https://forms.gle/fYQkHXidTBfiGTRi8
"Przedstawiony temat jest wart podjęcia, ponieważ uważamy, że rezultaty wyników przeprowadzonych przez nas badań skonfrontowane z teorią mogą stanowić kierunek, którym mogłyby podążyć niektóre z klubów sportowych." - mówią studenci WSZiC.
Wzięcie udziału w badaniu zajmie Ci około 5-10 minut, a wszystkie Twoje odpowiedzi będą w pełni anonimowe.
Szczególną wartością dodaną przeprowadzanych badań mogą być sugestie dot. szczególnych aspektów związanych z regionem, które (według kibiców) powinny zostać wykorzystane.
W związku z tym zachęcamy kibiców do wzięcia udziału w ankiecie, której wyniki autorzy badania najpierw opracują, a następnie przekażą naszemu Klubowi.