Newsy
05.09.2018

Medialność w lipcu: Podbeskidzie w czołówce

Instytut Monitorowania Mediów na zlecenie PZPN przygotował raport dotyczący medialności Fortuna 1 Ligi – Podbeskidzie jest w czołówce!Opracowanie dotyczy lipca – miesiąca, w którym rozgrywki dopiero wystartowały, choć już przed rozpoczęciem sezonu zainteresowanie mediów ligą było duże.Wg analizy mediów tylko w lipcu na temat pierwszej ligi pojawiło się 3886 publikacji zarówno w prasie drukowanej, jak i w portalach internetowych.386 publikacji na terenie województwa śląskiego, to prawie co dziesiąty artykuł dotyczący klubów pierwszoligowych. Jest to obszar największego zainteresowania rozgrywkami, co nie może dziwić, w dalszym ciągu w tym województwie została spora grupa zespołów na tym poziomie rozgrywek.Co ciekawe, w samym województwie śląskim najczęściej pisano o Podbeskidziu – 91 z 386 publikacji dotyczyło zespołu Górali.W klasyfikacji medialności klubów Podbeskidzie w lipcu było na czwartym miejscu z 533 artykułami prasowymi i internetowymi na swój temat. Więcej niż o Podbeskidziu pisano w analizowanym miesiącu jedynie o Stali Mielec, Rakowie Częstochowa i GKS-ie Katowice. W rankingu wartości reklamowej, ekspozycję marki TS Podbeskidzie, wg zasad wyliczania ekwiwalentu reklamowego wyceniono na 7 795 484 zł – tyle wynosi kwotą, którą należałoby zapłacić, aby osiągnąć wartość promocyjną uzyskaną poprzez publikacje prasowe. Taka wysokość ekwiwalentu to trzeci wynik w całej lidze. Stal Mielec pomimo większej liczby publikacji osiągnęła niższy poziom ekwiwalentu. 
powrót do listy

Następny mecz

Następny mecz

Fortuna 1 Liga 2023/2024 - Kolejka 30

VS

26.04.2024, godz: 20:30, Stadion Miejski im. Henryka Reymana