Newsy
10.06.2016

PMiW Łukosz na dłużej z Podbeskidziem!

Jeden ze sponsorów głównych – firma Polskie Mięso i Wędliny Łukosz, której logo znajduje się na koszulkach meczowych TSP przedłużyła umowę o współpracy! W finałowej części minionego sezonu na trykotach piłkarzy Podbeskidzia pojawiło się nowe logo, co było wynikiem podjęcia współpracy z nowym sponsorem głównym - Firmą Polskie Mięso i Wędliny Łukosz. Już wtedy prezes TSP Tomasz Mikołajko jak i właściciel nowego sponsora Edward Łukosz deklarowali, iż współpraca ta będzie długofalowa. To dla nas bardzo ważny Partner, w ważnej dla klubu chwili. Takie wsparcie to też dla nas ogromne wyzwanie, aby współpraca była długofalowa i owocna. - mówił prezes Podbeskidzia. Edward Łukosz zwracał również uwagę na to, iż Firma PWiM Łukosz podobnie jak Podbeskidzie, zaczynała swoją historię w regionie, z którego z czasem wypłynęła na szerokie wody i dziś znana jest w całym kraju:  Współpraca z klubem o podobnej historii i wspólnej, regionalnej tożsamości gwarantuje dobre relacje i zrozumienie w spójnych działaniach promocyjnych.Dziś te słowa znajdują potwierdzenie w parafowaniu kolejnej umowy. Sponsor Główny kontynuuje współpracę, w dodatku z większym zaangażowaniem finansowym. Podpisanie tak ważnej umowy przed jakże ważnym i trudnym sezonem jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Cieszę się że Pan Prezes zaufał naszej wizji budowania silnego klubu i że marka Łukosz będzie dalej nam towarzyszyła. My zrobimy wszystko aby ta współpraca była owocna dla obu stron. - podsumował sternik Górali.Po podpisaniu umowy, na krótki wywiad namówiliśmy również prezesa Edwarda Łukosza, który opowiedział o formie i planach związanych z współpracą na linii PMiW Łukosz – TS Podbeskidzie. Już przy podpisywaniu pierwszej umowy mówił Pan o tym, iż liczy na współpracę długofalową. Dzisiejsza umowa to potwierdza.Edward Łukosz: Tak, zgadza się. Z założenia, ten pierwszy okres był po to aby lepiej się poznać, aby przyszła współpraca była na wyższym poziomie. Ten czas pokazał, że mamy wiele wspólnych celów, których realizację możemy ze sobą połączyć. Nasze produkty są dedykowane właśnie m.in. do tego grona ludzi, którzy są ściśle związani ze sportem i ze sportowym stylem życia. Mimo, iż sportowo Podbeskidzie znalazło się w gorszej niż dotychczas sytuacji, firmy wciąż chętnie współpracują z klubem. To chyba świetnie pokazuje że współpraca przebiega na wysokim poziomie, prawda?To, że sportowo mamy troszkę słabsza pozycję mam nadzieję jest chwilowe. Podbeskidzie jest reprezentacja całego regionu. To nie tylko klub bielski, z tym klubem identyfikują się tereny spoza Bielska-Białej, tak jak nasza miejscowość. Uważam, że Podbeskidzie ma wielką przyszłość i prawda jest taka, że nie wyobrażamy sobie tutaj, że taki klub na długo mógłby być poza Ekstraklasą. Mam nadzieję również, że w przyszłości wystąpimy nawet w rozgrywkach europejskich.Jak teraz będzie wyglądać współpraca na linii PMiW Łukosz – TS Podbeskidzie?Przede wszystkim jako sponsor chcemy wspólnie działać w akcjach marketingowych, sportowych. Będziemy wspierać klub oraz wszelkie wydarzenia na stadionie w postaci dodatkowego sponsoringu lub dodatkowego wsparcia w postaci naszych produktów. To będzie nasz pierwszy cały sezon, ale wszystko wskazuje na to że aktywność klubu i prezesa Tomasza Mikołajko, będzie tym bodźcem, który na stałe połączy nas z Podbeskidziem. A propo akcji marketingowych. Na jednym ze spotkań minionego sezonu pojawiła się Strefa Indyka, która cieszyła się sporym zainteresowaniem. Będzie więcej takich akcji?Mam taką nadzieję. Będziemy cyklicznie organizować właśnie takie wydarzenia jak  Strefa Indyka, która w pewnym sensie wpisała się w Strefę Kibica. Zainteresowanie było duże, była to forma piknikowa, rodzinna co też wiąże się z filozofią naszej pracy. Nie ukrywam, że w przyszłości będziemy też chcieli mocno powiązać stadion, mecze z obecnością naszych pracowników, aby zasiedli na trybunach i dopingowali naszych piłkarzy. Chciałbym, żeby nasza kadra pracownicza, a liczy ona około tysiąc osób, miała możliwość żywej współpracy, integracji z klubem. Warto zaznaczyć, że logo firmy będzie widnieć na koszulkach TSP.To jest dla nas bardzo ważny aspekt. Wprowadzamy nową grupę produktów właśnie w Strefie Indyka. Te produkty mają ogromne walory zdrowotne. Wypuściliśmy całą linię produktów bezglutenowych, chcemy również wykorzystać siłę i potencjał mięsa z indyka o dużej zawartości białka, witamin, które jest jednym z najlepszych na rynku. Chcemy to powiązać ze zdrowym trybem życia, a z tym się wiąże właśnie sport. Logo na koszulkach jest więc idealnym rozwiązaniem.Wkrótce kibice będą wybierać nowy model koszulki, na którym będzie widnieć państwa logo, weźmie pan udział w głosowaniu? Oczywiście. Myślę, że udział wezmą również pracownicy. Każdy powinien się utożsamiać z tą koszulką, która będzie reprezentowała również nas, bo logo na tej koszulce jest wyróżnieniem tka dla samej firmy jak i pracowników.     Polskie Mięso i Wędliny ŁUKOSZ Sp. z o. o.  to jeden z największych w Polsce producentów świeżych elementów mięsa indyczego oraz  wędlin na bazie mięsa z indyka . Firma posiada swoje zakłady produkcyjne w Chybiu, Czerwionce-Leszczynach i Ostródzie. Atutem Spółki jest ponad 25-letnie doświadczenie w produkcji wyrobów wędliniarskich. Cechuje ją dbałość o najlepsze walory produktów. W portfolio marki znajdują się produkty bezglutenowe, z niską zawartością tłuszczu, bez glutaminianu sodu a także wysoko wzbogacone w białko. Firma cechuje się wdrożonymi certyfikowanymi systemami zarządzania, zgodnymi z normami: IFS i BRC a także najwyższą kontrolą jakości swoich produktów. 
powrót do listy

Następny mecz

Następny mecz

Fortuna 1 Liga 2023/2024 - Kolejka 25

VS

30.03.2024, godz: 20:00, Stadion Miejski w Bielsku-Białej